bra dag endå

min rygg är sjuk, nacken går av men jag lever
förövrigt så vaknade en trött tjej upp hos ludde imorse efter 3 timmars sömn och
gjorde frukost till honom, lite charmigt gjort. när han drog sig till
jobbet däcka jag och sov till halv fyra, fixa till mig lite halvt och sen ut i ice age
och åkte till stockholm med mina fina systrar och pappa.
Vi åkte till Heron City och kolla på Narnia. 
Efter filmen var man skapligt trött i mössan,vi begav oss till bilen,
fastna i en bilkö på motorvägen, stanna vid sillekrog och käka korv,
åkte  till ludwig igen och trodde man kunde sova gott.. Jag trodde fel.
fick åka på en skön biltur igen till mamma pga att det hade blivit lite missförstånd mellan
han och hans pappa om sovandet. enda sen jag kom hem så har jag varit
trött men när man väl försöker sova så går det inte. hårt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0