tja

skoldagen gick snabbt, hade svenskaprov som gick ganska bra, kändes bra iallafall!
har precis fått i mig lite mat nu och ligger i sängen hos ludwig som är ute för tillfället.
ikväll blir det big brother och att ta det lugnt när man väl kan. jag längtar verkligen inte
till kommande vecka pga att vi ska vara i köket då, det suger verkligen. men helgen efter 
den tråkiga veckan så ska jag till stockholm och köpa en klänning jag ska ha på bröllopet.
det känns trist att jag inte kan vara med när pappa gifter sig också(om ca en månad) i syrien
men jag ser fram emot att Aline kommer till sverige och förhoppningsvis flyttar in hos pappa. 
då blir det att prata engelska, vilket kommer bli annorlunda men kul. 
nu ska jag vila ögonen lite en stund. 



Kommentarer
Postat av: Lokesilja

many thanks for your dedications to this world

2011-08-23 @ 10:11:56
URL: http://lokesilja.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0