papa don't preach

vaknade halv ett och drog upp slöis, blev sörvad med lite mat och sen äntligen
kunde man duscha på morgonen.
igårmorse när jag skulle göra det så hade det blivit en läcka
så vattnet var inte att rekommendera. grumligt och grått.
efter duschen fixade jag iordning lite och sen åkte jag ner på stan
med mamma och gick till Hellmans med henne, fick i mig en sallad, gick vidare och kolla rean
och införskaffade lite kläder.
Jag köpte ett mönstrat linne,
ett långt linne med tryck, en midjekjol,
en svart tröja med mönster på axlarna och en brun kortärmad tröja med puffaxlar.
Kläder behövdes verkligen, jag har inte handlat kläder på hur länge som helst för att
jag verkligen hatar att shoppa! men det behövdes lite urval till bröllopet jag ska till nu i januari.
Tyvärr så får jag inte ha baggybyxor och stor tröja där säger pappa, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0