härlig dag

idag vaknade jag tidigt, ringde runt och kolla efter frisörtider utan framgång...
efter det så tänkte jag att jag skulle färga mitt hår där jag och mamma missade förra gången, 
efter det färgade jag igen me lite slingor med hjälp av ludwig. 
när allt fix var klart så kollade vi på ''till det som är vackert'' som jag velat se ett bra tag,
sen gick vi och fikade på Mekka en stund, mysigt som fan var det!
när vi kom hem så somnade vi i princip direkt och vaknade av att vi skulle äta.
och jag testade sushi för första gången ikväll faktiskt! känns konstigt nu i efterhand för jag
är nog inte riktigt van att äta rå mat sådär.
nu tänkte jag varva ner lite och sen somnar jag nog så småning om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0