You staying with me. Don't let me lose you. I'm not trying to confuse you. When I let lose wit this uzi

Idag var jag inte i skolan, kom verkligen inte upp.
vaknade till liv väldigt sent och lagade mat och fixa iordning mig litegranna.
någon timma efter så gick jag och henny och sola, handlade hem lite gott och hårfärg.
färgen blev jag helt okej nöjd med och den förbannade utväxten är borta.
på tal om solningen så har jag bränt mig ganska redigt. solade igår också nämligen. nya rör is a bitch.
kort och gott, nu ska jag kolla klart på Big Brother-avsnittet jag missade och försöka
att somna in, det blir löpning imorgon på morgonen.
jag måste lära mig att sova tidigare, ångrar mig lika mycket dagen därpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0