En ensamdag är en bra dag

Gick upp klockan sex imorse och duschade. Förstår inte hur jag blivit en såhär hurtig person på morgonen verkligen. Klockan är ingenting nu och jag är trött redan. Har haft en mysig lunch på rhodos med familjen och mormor idag iallafall, sen gick jag och köpte nya lurar samt ett skal till telefonen på stan. Vädret har varit hemskt idag så det var inte så roligt att traska runt utomhus. Pontus har varit borta på innebandycup hela dagen så jag och snuff har fått busat hemma själva efter det. Nu har jag dock släckt ner, tänt ljus, stängt av tvn och lagt mig i soffan. Jag lyssnar bara på musik. Det går inte förklara hur mycket jag värdesätter stunder som denna.


Kommentarer
Postat av: Mimz

Nytt nr?

2012-12-16 @ 22:04:45
URL: http://mimzandmydog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0