this is it


var hos pappa igår och fikade, lekte med min söta syster som börjat krypa och stå upp själv.
Det är så sjukt vad snabbt dom små liven växer upp och det är bara en tidsfråga tills
vi får veta vilket språk hon pratar sen när hon lärt sig det. Engelska eller svenska.
Pappa och Aline hade satt upp granen och gjort det riktigt julmysigt lite i förväg.
I helgen tog jag det relativt lugnt. Pontus har spelat massa matcher och vi har kollat på filmer.
Har nu sett filmen Cockpit som var helt grym och jätterolig.
Idag har jag haft en hemstudiedag och jag blev nyligen klar med uppgiften vi fick.
imorgon blir det skola som vanligt. Var en vattenläcka idag som orsakade den
sköna hemstudiedagen! nu ska jag sätta mig i soffan och överge datorn. får inte missa Stalkers.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0