håltimme två timmar

nästa lektion börjar klockan två och jag har ont i götten efter att jag suttit och kollat på ensam mamma söker- avsnitt under tiden tills nu.
idag har jag haft muntlig redovisning första gången någonsin, jag är så glad att jag gjort det. Det är min stora rädsla i skolan verkligen just för att det är obehagligt och känna sig dömd och uttittad. antar att alla känner så men jag har alltid tagit avstånd från föredrag och sånt. igår klarade jag mitt naturkunskapsprov också. jag har mycket kvar men håller jag mitt nuvarande tempo kommer det gå bra tror jag. nej nu ska jag fixa lite uppgifter och få mer ont. skolans stolar och diverse sittplatser är så hårda. in med en säng.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad duktig du är hjärtat! Är stolt över dig<3

2012-11-08 @ 15:12:10
Postat av: Evelina

Tack! Jag är stolt över mig själv också. Känns så bra när jag tar tag i saker. Bara dom där svackorna jag ramlar ner i ibland jag försöker hantera <3 det var kul att se dig ute ikväll! Kram

2012-11-11 @ 03:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0