Varför skriver jag ens?

Lagat mat till Pontus och diskat Djävulshögen som stod på bänken. Nu är jag så sjukt trött. Relativt kort dag imorgon i skolan och sen är det helg. Gud vad härligt alltså. Idag slutade jag väldigt sent med ett nationellt prov på slutet. Var som en zombie vill jag lova men jag tror jag kommer få bra resultat på det provet. Jag och en kille i engelskan satt i 1 timme och 40 minuter och skrev. Rättade minst 5 gånger medans alla andra skrev klart på 15 min och skynda sig hem. Är nöjd som fan med insatsen, jag hoppas det speglar mitt betyg. Fått vg i svenska nationella hittills dessutom. Bara dödens matematik jag ska klara sen. Oj Vad jag skriver mycket nu, trots att jag är helt borta i hjärnkontoret? Nej godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0