Hangover

Det var firmafest igår. Golvmaterial fyllde 40 år. Det bjöds på oerhört god mat och grym underhållning av klasse från elecric banana band. Han spelade bl.a. På en såg, det säger ju lite om hur kul det var. Det var en mix av alla sorters människor och tillsammans hade vi väldigt roligt. Jag gick hem ganska tidigt efter mat och underhållning när jag hade fått i mig lite mycket vin, gick hem och sussade jävligt gott. Pontus som stannade kvar mår inte så bra idag och senare ikväll ska vi ut på fest igen och fira Daniel. Frågan är om han orkar, haha. Imorgon ska min syster lovisa döpas och då måste jag vara på topp. Inte för mycket alkohol ikväll alltså.. Jag slänger nog upp lite bilder ikväll eller imorgon på allt som händer och sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0