Kärleksbekännelse

Vaknade med, vad jag antar är en megaförkylning. Inget konstigt med det när jag som vanligt råkar ut för sånt. Mitt immunförsvar i ett nötskal! Vaknade upp efter sämsta sömnen i historien iaf och gosade med min lilla familj innan chefen åkte iväg till jobbet. Nu ligger jag här med snuff och pussas istället. Haha, Jag har egentligen inte ens tid att skriva nu men måste bara påpeka hur lyckligt lottad jag är som har Pontus!

Han är den viktigaste personen i mitt liv. Han är verkligen den där prinsen man drömde om när man var liten.
Det är underbart att jag fick honom på fall för drygt ett år sedan. Han har funnits vid min sida dagligen sen dess och han har alltid stöttat mig. Han är min bästa vän och jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer vara med honom tills mitt sista andetag.

Avslutar min lilla kärleksbekännelse med en bild på mig och min andra favorit, snuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0