Tandplågarn

Kom hem från tandis för ett tag sen. Det gjorde fruktansvärt ont och mitt tandkött är väldigt irriterat nu efter sprutorna och allt. Bedövningen har inte lagt sig alls dessutom så ser ut som grinchen i ansiktet. Trots smärtan jag har gått egenom så kunde jag inte vart lyckligare och stolt som har klarat av alla punkter som jag fruktat. Jag har drömt om nya tänder hela mitt liv och nu är det färdigt! Efter tandis skulle jag cykla hem fort för att slippa alla blickar på läppen och när jag kom ut hade någon tagit sadeln på cykeln och mitt lås var helt sönder. Det gjorde mig ganska upprörd. Hur kan man göra någonting så respektlöst undrar jag? Det är smutsigt äckligt elakt fattigt och väldigt omoget. Tack för det. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova så Svullnaden lagt sig när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0