Motvilligt vaken

Jag kom precis hem och slängde mig i sängen efter att jag tog initiativet till en morgonpromenad, väldigt ovanligt gjort. Jag gick upp med Pontus fem imorse när han åkte på rally och jag har inte kunnat somna om efter det. Jag är hundra på att jag däckar till någon gång på eftermiddagen, är nämligen expert på det. Jag tänkte snooza i sängen ett tag nu. sen kanske jag skulle följa mamma till make up store för en sminkning (hon ska på bröllop). Så måste jag få i mig mat också, det är ett senare problem, åt frukost tidigt imorse som tur är.


Kommentarer
Postat av: Mimz

Känner knappt igen dig längre ;)

Svar: Haha! Är världens tröttaste men var aspigg klockan fem! Ganska skön början på dagen :-)
None None

2012-09-29 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0