Februari

Längesen jag lämnade några rader här. Har haft fullt upp med att leva livet istället för att skriva om det. Jag har iaf varit i skolan, städat dagligen och umgåtts med nära och kära. Har dessutom fyllt tjugo år nyligen(äntligen),min syster har fyllt ett år, min pappa 40 år och morfar fyllde här om dagen så firar han snart också! Februari är min favoritmånad verkligen. I mitten av januari flyttade jag ut från lägenheten till Pontus, så är ju officiellt sambo nu också även om jag har bott här i över ett år. Det känns dock mer riktigt när jag fick hit mina saker givetvis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad snygg du är

2013-02-15 @ 19:48:55
Postat av: Amy

Hej Evelina :) Svar från din fråga angående löshåret jag hade på min blogg!

Håret du såg kommer inte ifrån taj mahai, men tyvär så sålde jag det för länge sen. Men jag tar in hår från brazil, ett hår som är super bra kvalite på, vill du köpa av mig så kan jag hämta hem ett sånt här hår igen. Eller något annat hår, jag har andra alt. =D Men då behöver jag att du betalar för det innan, och så tar det en vecka för håret att komma, kan skicka bilder till din mail. Skriv till mig på " [email protected] " :) !
Jag har redan hämtat hem åt mina vänner och några andra som har frågat och dom har varit jätte nöjda, och jag själv som använder löshår ibland är jätte nöjd med det håret jag hämtar hem!

Mvh/AMY !!!

Svar: Jag behöver hår med Clips till torsdagen så det är ganska bråttom! Det var därför jagFrågade. Det från taj mahal blir snabbt dåligt och jag funderar
På att köpa brasilianskt. Hoppas att dom är bättre! Vill ha 100% riktigt hår som håller:) kram
None None

2013-02-18 @ 11:25:21
URL: http://www.nattstad.se/aybaybayblogg
Postat av: Amy

Då förstår jag!! Så fort går de tyvär inte :( va synd! Hoppas du finner någon lösning!
Vet, taj mahal är inte alls bra, det är säkert utblandat med syntetiskt eller djurhår, det finns dom som säljer sånt, bara för att det blir billigare för dom att köpa in! tänk på de <3

2013-02-18 @ 18:36:50
URL: http://www.nattstad.se/aybaybayblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0