Sista skoldagen

Det var somsagt sista skoldagen idag. Klassen blev bjudna på lunch av lärarna i stan och sen på eftermiddagen gick vi till hamnen och åt mjukglass tillsammans. Nu är det ledigt till måndag, då vi lämnar in material och dylikt. På onsdagen är det en skön friluftsdag med ettorna och tvåorna och givetvis studentveckan hela nästa vecka. På lördag ska jag till Trosa marknad och så ska jag försöka boka in något mysigt med Henny denna helg också. Full rulle med andra ord. Den 14de tar jag studenten, vilket känns fantastiskt skönt och helt sjukt. Jobbigt att jag gått om ett år men känns inte som det spelat någon större roll! Snart händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0