Sovmorgon

Pontus och jag kom inte upp imorse. Jag för att jag var på skumparty igår och Pontus för att han var så pass gullig som hämtade mig efter krogen. Imorgon måste jag till skolan och tömma skåpet osv. Jag hade en grym kväll igår, var dock inte lika full som övriga studenter, men det var jättekul. Ser fram emot studenten och alla resterande fester jag får ta del av! Bilderna nedan är från helgen i trosa då jag fick träffa mimmie igen efter många år. Jag grillade och umgicks med släkten och på kvällen drog vi ut i hamnen. Saknat att umgås med mimmie!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Var kul att träffa dig också. Har saknat dig bondkatt! (:

2013-06-10 @ 22:38:34
URL: http://mimmierantalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0